Ruum meie ümber


Ruum meie ümber  (I kooliaste)

Kas ruumil on otsa ja äärt, mis piirab ruumi, millises ruumis on hea olla? Milline on minu “ruum”? Kuidas sünnib arhitektuur, kes on arhitekt ja miks on maju üldse vaja? Programm toimub peamiselt püsiekspositsiooni saalis, kuid liigume ka ülejäänud maja peal ringi.

Rühmatööna avastame kui laialt saab ruumi defineerida. Majas ringi liikudes tunnetame erinevate ruumide omadusi ja vaatame millised funktsioonid on muuseumi ruumidel. Tegelema ka ruumide mõõtmisega ja arutleme kui palju ruumi erinevate tegevuste jaoks vaja on. Programmi lõpus saavad lapsed oma unistuste ruumi luua.

Peale programmi õpilane:

  • oskab nimetada erinevaid ruume (mitte ainult füüsilisi);
  • mõistab arhitekti rolli füüsiliste ruumide loomisel;
  • teab muuseumi lifti ning veel ühe valitud ruumi mõõtmeid.

Programmi kestvus: 90 minutit